BOEKINGSPROCES


Een boekingsproces verloopt via de volgende stappen.

1. Nadat u weet welke wedstrijd u wilt bezoeken klikt u op de button 'meer info!'.

2. Vervolgens maakt u een keuze uit de verschillende soorten wedstrijdkaarten door te klikken op 'Boek nu!'. 

3. In het volgende scherm kunt u uw hotelkeuze duidelijk maken waarna de totaalprijs zichtbaar wordt. In dit scherm verzoeken wij u tevens alle gegevens van de hoofdboeker in te vullen en akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Uw persoonlijke gegevens gebruiken wij alleen om uw bestelling af te ronden en te verzenden. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt zonder daar eerst uw toestemming voor te vragen.

4. In het volgende scherm vindt u een overzicht van de boeking. Wanneer u onderaan deze pagina op de button 'Reserveren' klikt zullen wij een e-mail ontvangen met hierin alle gegevens. Let op: wij zullen de beschikbaarheid nog moeten checken, uw reservering is nog niet definitief.

5. Nadat wij uw reservering hebben ontvangen gaan wij onmiddellijk aan de slag om de beschikbaarheid van uw reservering te checken en zullen u deze per email kenbaar maken. In de e-mailbevestiging staan alle gegevens van de boeking. Dit gehele proces zal maximaal 24 uur in beslag nemen en dit betekent dat u na uw reservering in stap 4 in een dag weet of u uw boeking definitief kunt maken! 

6. Wanneer u ter bevestiging van uw reis een e-mail van ons ontvangt zal hierin ook de betalingsinstructie staan welke u bij ons op de site kunt uitvoeren via iDEAL. Na ontvangst van onze e-mail verzoeken wij u binnen 48 uur de betaling van de volledige reissom te voldoen. 

7. Wanneer uw betaling door ons is ontvangen is uw reservering definitief en ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. De voucher voor het hotel zult u uiterlijk twee weken voor vertrek per e-mail ontvangen. De kaarten worden de dag voor de wedstrijd in het hotel afgeleverd. Wanneer u zelf een hotel heeft geboekt worden de kaarten in dit hotel afgeleverd.

8. Na uw wedstrijdbezoek zullen wij per email contact met u openemen waarin wij u vragen naar uw ervaringen zodat wij eventueel onze dienstverlening kunnen verbeteren!